HTML

Magyar valóság az Egyesült Államokban

Sziasztok, meg szeretném mutatni nektek hogy mi is a valóságos helyzet itt Amerikában, hogy mennyire nincs összetartás a magyarok között és miért kell távolság tartónak lenni velük, hogy csak saját magadra számithatsz.

Friss topikok

  • Bredy: Sziasztok! Mit gondoltok,mi esélyem van nekiindulni Floridának úgy,hogy ha senkit nem ismerek odak... (2011.11.20. 18:42) A veszélyes Florida 2.rész
  • kovacs?: Irhatnatok ide egy telefonszamot, vagy cimet, mert ez a nev eleg gyakori. Ne sodorjon bajba olyat,... (2011.07.26. 12:54) A veszélyes Florida
  • kodddddddd: Szevasztok / endre vagyok / Tud valaki segíteni abbaan segíteni hogy hol tok utánna nézni Amerik... (2011.01.30. 01:14) A kezdetek...

Linkblog

Archívum

2009.11.06. 17:36 hunvalosaginusa

A kezdetek...

Sziasztok, ezt a blogot azért hoztam létre, hogy leírjam a velem és másokkal megtörtént eseményeket. Szeretnék ezzel segíteni és esetleg felhívni azok figyelmét, akik a közel jövőben szándékoznak az Egyesült Államokba utazni, a szebb és jobb jövő reményében. Sajnos az, aki még nem járt itt és nem ismeri az itt elő magyarságot, azoknak tévesek az elképzeléseik az itt kialakult helyzetről.

Az emberek többsége azt hiszi itt segítő kezekre talál, mondván itt annyi magyar él, és ők biztos segítenek áthidalni a kezdeti nehézségeket. A valóság azonban elszomorító, és döbbenetes volt számomra is mikor először érkeztem New Yorkba. Manhattan lenyűgözött, az állandó nyüzsgés, a felhőkarcolók áradata, központban a Central parkkal egy felejthetetlen élmény mindenki számára. Brooklynban éltem először, mint a magyarok többsége jelenleg is. Itt nagyon sok zsidó él és ők biztosítanak munkát Borough Parkban, a legtöbb magyar számára. Sajnos nem a legjobb órabérért, és körülmények között, de sokan csak itt tudnak kezdeni, főleg ha nem beszéli a nyelvet. De nem is a bérezés a legnagyobb probléma, hanem ahogy eljutsz ide, a kapzsi és pénzéhes munkaközvetítőkön keresztül. És persze így sincs biztosítva a munkád hosszú tavon, mert az egy hét közvetítői díj ledolgozása után, elbocsájthatnak, mondván nem volt megfelelő a munkád. Nagyon kihasználják az itt dolgozó embereket, az itt kialakult bánásmód miatt ezt nagyon sokan képtelenek elviselni, és bentlakás esetén megszöknek. Legyetek nagyon körültekintőek, ha mégis itt vállaltok munkát, vannak közvetítők, akikkel szóba sem szabad állni . Folyt köv… 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hunvalosaginusa.blog.hu/api/trackback/id/tr771505211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kodddddddd 2011.01.30. 01:14:11

Szevasztok / endre vagyok /
Tud valaki segíteni abbaan segíteni hogy hol tok utánna nézni Amerikai melónak.
melyik az a Fórum ?
oldal ?

..
végig olvasgattam nagyjábol amiket ide írtatok és sajnos én is ugy szint találkoztam 1 pár ilyen hasonó dologgal.
Pl hollnadiában kiakartam venni 1 éjaszakára szállást 167 Eur .. ja pedig elég lepukkant hely volt de ...idő volt és nem volt más ... mind1 egy kis csaj volt akinél be kellett regisztrálni/ Passport stb...és valamit nem értett vagy én nem, értettm mind1 mert ő Holandul beszélt én pedig Angolul
csajszi nem hogy magyarul nem beszél ugye miért is beszél volan - de még Németh nyelven sem - de Az Angol nyelv komunikácio is elmardt neki Pedig nagyon nem tünt Hollnad csajszinak aki totál ott él ..
azt ...nem jutottunk dülöre ..és a csaj is hajtotta a magáét majd megszólaltam / Magyarúl hogy / bassza meg / iylen nincs ! és már 5.éjszaka hogy talpon voltam ..és csaj továbra is Hollandul beszélt ..nem tudtam mit tenni és ösze szedtem a mótomat és mondtam magyarul hogy na mind1 ennek a csajnak valami nem oké a helyén és így ma is kint alszok aegy padon ... és másnap reggel ki vettem egy sokkal olcsobb szálást a Centál Staton_környékén szóbal épp a belváros részén.A csajszira vissza térve ahogy ki léptem az ajton azt mondtam magyarul h k.. anyád - majd a csajszi vissza szolt hogy a te k.. anyád és ezt mind akcentus nékül és vissza fordultam !
Majd meg meg kérdezetm tölle hogy neked h ha az én helyzetemben lennél és tökre elszégyelte magát és elmondta hogy ö is honnan jött /Miskoc/ onnan is 1 kissebb részéről.
de öt is cak 3 hónapra vették fell.
és meg kérdeztem tölle hogy neked nem tünt fell az utleveleböl h magyar vok és tök szar volt láttam ...mind1 mondta hogy ne haragudjak de nem tud nekm segíteni .. mert nem tudom ugy se ki fizetni a szállást ...utlevélből /konzitott / biztos vagy a böröm színe miatt vagy ahogy kinéztem :D ...majd elő vettem 300 Eurot és akkor mondtam neki hogy tudod ezért tartunk mi Magyarok még itt ... egyik a másikat jobban áttveri _ ..nem h segítenének egymásnak ha ilyen szituálció van . Azt is elmondtam a csajszinak hogy a leutoló Ottani négerrel aki a padon alszik jobban elbeszélgetünk a semmiröl mint mi itt most pár perc leforgás alatt .és ugy is volt becsuktam az ajót köszöntem neki / ö nem söt neki ált följebb!
nah mindegy ...és tényleg van ilyen !
aki ezt olvassa ..csak ajánlani tom neki hogy nagyon figylejen a legkiseb részletekre is HA TUD :D

szóval ha valaki tudna meg hívót küldeni vagy nem tom
vamai konkrét elérhetőséget h vegyem fel a kapcsolatokat nah azt megköszönném neki.
de nem Kozma Lajos _nak mert ha látm és talk vele szájba fogom verni ... mert megérdemli az ilyen azt ennyit rolla!

Sajnos itt Budapesten azt tudom 1- 2 ebertöl és a külügyminisztériumtol hogy nagyon nagy a vizsgálat ..és csak meghívó alapján lehet menni hosszabb időre is !

elérhetőségem.
astra.elado@hotmail.com
süti beállítások módosítása